Handelsbetingelser hos Tryllemasken ApS
Generelle oplysninger
Priser

Tryllemasken ApS
Skovvejen 25
6064 Jordrup
CVR nr.: 40620591
Telefon: 51 51 29 29
E-mail: garn@tryllemasken.dk

Hos Tryllemasken ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

Tryllemasken ApS modtager betaling med Dankort, VISA, Mastercard, MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Fragt og Levering

Tryllemasken ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Vælger du lokal levering, kontakter jeg dig for nærmere aftale vedr. levering. Du kan altid skrive eller ringe, hvis du skulle være forhindret i at nå det inden for tidsrummet.
Der pakkes og afsendes ikke varer på nedenstående tidspunkter:
Helligdage samt mandage.

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl samt prisreguleringer.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra kr. 45,00. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen, der bliver ikke sendt varer om mandagen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet eller et tilgodebevis, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af varen.

Fortrydelsesretten kan ikke benyttes i tilfælde af, at varen har luftgener i form af røg, parfume eller har været i brug. Varen skal returneres i samme stand som på leveringstidspunket.
Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Tryllemasken ApS dækker ikke returneringsomkostninger, det afholdes af køber.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten skal dette sendes til:

Tryllemasken ApS
Skovvejen 25
6064 Jordrup

Fortrydelsesret

Ønsker du at fortryde dit køb, refunderes beløbet.
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra modtagelsen af varen, fragt refunderes ikke.
Skulle du have valgt forkert farve eller lign. afholder du selv udgiften til en evt. ny forsendelse.
Fortrydelsesretten kan ikke benyttes i tilfælde af, at varen har luftgener i form af røg, parfume eller har været i brug. Varen skal returneres i samme stand som på leveringstidspunket.
Skulle betingelserne for at fortrydelsesretten ikke er opfyldt, kontakter jeg dig pr. mail herom.
Når returneringen er modtaget af Tryllemasken, vil varen blive gennemgået og refusionen vil blive tilbageført til den konto de er trukket fra, medmindre andet er aftalt.
Skulle du være forhindret i at afhente din pakke i din valgte pakkeshop, kan dette ikke sidestilles med fortrydelsesretten, hvilket betyder at dit varekøb refunderes, men ikke fragtomkostninger til dig og retur til Tryllemasken.

Returadressen er:

Tryllemasken ApS
Skovvejen 25
6064 Jordrup

Ved returnering benyttes vores returformular: https://tryllemasken.dk/wp-content/uploads/2023/03/Returformular-til-Tryllemasken.pdf

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. samt udfyldt Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Lokal afhentning

På webshoppen er det muligt, at vælge lokal afhentning. På denne måde er det muligt at reservere en vare online, for derefter at afhente varen efter nærmere aftale. 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med Tryllemasken og handle på hjemmesiden, har jeg brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Tryllemasken ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i Webshoppen, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail: garn@tryllemasken.dk